Terapeuci Fundacji (Copy)
TERAPEUCI FUNDACJI
Chcielibyśmy, aby każda terapia przynosiła wymiar namacalny, zbliżała nas we właściwym tempie do osiągania celów, jakie naszym dzieciom pozwolą istnieć w społeczeństwie na warunkach współdziałania i szacunku. A jednocześnie pozwolą im sięgnąć do niezgłębionych możliwości ludzkiego mózgu. Nasi terapeuci jako zespół pracują wspólnie nad omówieniem terapii dziecka, dróg kolejnych kroków, nad szukaniem rozwiązań i ciągłym doskonaleniem swojego warsztatu poprzez wzajemną wymianę doświadczeń, obserwację, konsultację i poszukiwania - przy wsparciu pracowników Metody Krakowskiej.
Terapia wsparta działaniami rodziców daje najlepsze efekty pracy. Chcielibyśmy, aby współpraca na Lini terapeuta - rodzic rozwijała się w kierunku rozumienia i wspierania zadań terapeutycznych poprzez zwykłe codzienne życie. Metoda Krakowska - daje ogromne możliwości przeniesienia kluczowych elementów na wspólne życie dziecka i rodziców. Im lepiej ją znamy, tym w każdym działaniu i kroku widzimy jej niezwykła moc i możliwości. Staje się naszym codziennym działaniem.
Dziękujemy naszym terapeutom za to, że są i codziennie są gotowi wspierać nas i nasze dzieci w drodze trudnej ale możliwej.
MagdaLENA Dawidowska
Certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Ukończyła edukację elementarną i oligofrenopedagogikę oraz pedagogikę specjalną, arteterapię i terapię ruchową. Uczestniczyła we wszystkich obowiązkowych szkoleniach z zakresu Metody Krakowskiej i wciąż zdobywa wiedzę podczas szkoleń uzupełniających, kosultacji i obserwacji terapii. Na co dzień prowadzi terapię z dziećmi z zespołem Downa, autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju. Magda jest osobą niezwykle cierpliwą i dokładną. Jej zajęcia mogą być źródłem inspiracji dla wszystkich. Obecnie prowadzi opiekę merytoryczną nad edukacją innowacyjną w SP 57. Prywatnie jest mamą dziewięcioletniego Marcela z zespołem Downa i członkiem zarządu Fundacji Wspierania Rozwoju JA TEŻ.
Współzałożyciel i wiceprezes Fundacji. Terapię opisuje na Facebooku na stronie ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ
Anna Dudko
Iwona Jagielska
Jest pedagogiem specjalnym oraz początkującym logopedą. Obecnie pracuje jako nauczyciel rewalidacji oraz logopeda w Szkole Podstawowej nr 57 w klasie z pięcioma dziewczynkami z zespołem Downa. Jest absolwentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim o specjalnościach: terapia pedagogiczna (I stopień) oraz edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń (II stopień). Niedawno ukończyła Podyplomowe Studia Logopedyczne, również na Uniwersytecie Gdańskim. Przygodę z Metodą Krakowską rozpoczęła podczas obserwacji zajęć w Fundacji Wspierania Rozwoju "Ja też", a od ponad dwóch lat samodzielnie prowadzi terapię Metodą Krakowską oraz edukację matematyczną klockami NUMICON.
Iwona Simon
Iwona Simon - współzałożycielka i członek Zarządu Fundacji Wspierania Rozwoju JA TEŻ, zaangażowana w projekty rozwojowe m.in. edukacyjne i szkoleniowe; wykształcenie wyższe oraz ukończone studia podyplomowe z psychologii klinicznej na GUM; posiada certyfikat w zakresie wykorzystania systemu Numicon w nauczaniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych zorganizowany przez Oxford University Press w Londynie w Wielkiej Brytanii; z Numiconu prowadzi sesje szkoleniowe pod kątem praktycznym dla studentów pedagogiki w ramach umowy o współpracy podpisanej przez JA TEŻ i UG, jak również innych fundacji czy stowarzyszeń zainteresowanych pracą metodą Numicon.
"Każde dziecko ma w sobie coś niezwykłego, coś co nas fascynuje i wprowadza w zadumę nad możliwościami ludzkiego umysłu i serca"
Dagmara Malinowska
Dagmara Malinowska - Jest absolwentką Logopedii o specjalizacji neurologopedycznej na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studnia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania oraz edukacji i terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, oraz dwustopniowy warsztat naukowy z zakresu diagnozy i terapii jąkania i innych zaburzeń płynności mowy. Ukończyła 9 certyfikowanych szkoleń z Metody Krakowkiej, którą pracuje od 2014 roku. Na co dzień pracuje również z osobami dorosłymi z zaburzeniami mowy i języka spowodowanymi uszkodzeniem struktur mózgowych
"Od zawsze pragnęłam przejść przez życie realizując swoje pasje i marzenia. Praca zawodowa jest właśnie jedną z tych pasji. Spotkania z małymi pacjentami i ich rodzicami nie tylko dają mi ogromną satysfakcję ale i uczą czegoś nowego każdego dnia"
Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Stymulacja mechanizmów myślenia
Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii
Ćwiczenie funkcji słuchowych
Ćwiczenie Funkcji wzrokowych
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
Diagnoza i terapia Afazji u osób dorosłych
Ada Reszelewska
Ada Reszelewska - jest naszą nadzieją na rozwój dzieci w Bydgoszczy :)
Ukończyła studia logopedyczne o specjalności - Wczesna Interwencja Logopedyczna na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego. Jest aktywnym członkiem Naukowego Koła Terapii Pedagogicznej. Praca w Fundacji JA TEŻ to konsekwencja zainteresowań Metodą Krakowską. Ada ukończyła warsztaty, szkolenia organizowane przez Centrum Metody Krakowskiej. Brała udział w licznych konferencjach naukowych. Podczas studiów współpracowała z Poradnią Pedagogiczno-Psychologiczną. Obserwowała i prowadziła terapię pod okiem certyfikowanego terapeuty MK. Cenne doświadczenie zdobywała podczas wolontariatu. Prowadzi na Facebooku stronę LOGADA, gdzie umieszcza inspiracje i pomoce wykorzystywane podczas terapii logopedycznej.
Ada jest osobą niezwykle kreatywną i ciepłą.
Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Terapia Neurobiologiczna
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych
Stymulacja mechanizmów myślenia
Diagnoza i terapia wad wymowy
Metody wywoływania głosek
Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii
Ćwiczenie funkcji słuchowych
Ćwiczenie Funkcji wzrokowych
Metody Badania zagrożenia Dysleksją
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
Test SON R 2,5-7