Terapeuci Fundacji
TERAPEUCI FUNDACJI
Chcielibyśmy, aby każda terapia przynosiła wymiar namacalny, zbliżała nas we właściwym tempie do osiągania celów, jakie naszym dzieciom pozwolą istnieć w społeczeństwie na warunkach współdziałania i szacunku. A jednocześnie pozwolą im sięgnąć do niezgłębionych możliwości ludzkiego mózgu. Nasi terapeuci jako zespół pracują wspólnie nad omówieniem terapii dziecka, dróg kolejnych kroków, nad szukaniem rozwiązań i ciągłym doskonaleniem swojego warsztatu poprzez wzajemną wymianę doświadczeń, obserwację, konsultację i poszukiwania - przy wsparciu pracowników Metody Krakowskiej.
Terapia wsparta działaniami rodziców daje najlepsze efekty pracy. Chcielibyśmy, aby współpraca na Lini terapeuta - rodzic rozwijała się w kierunku rozumienia i wspierania zadań terapeutycznych poprzez zwykłe codzienne życie. Metoda Krakowska - daje ogromne możliwości przeniesienia kluczowych elementów na wspólne życie dziecka i rodziców. Im lepiej ją znamy, tym w każdym działaniu i kroku widzimy jej niezwykła moc i możliwości. Staje się naszym codziennym działaniem.
Dziękujemy naszym terapeutom za to, że są i codziennie są gotowi wspierać nas i nasze dzieci w drodze trudnej ale możliwej.
MagdaLENA Dawidowska
Certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Ukończyła logopedię, pedagogikę specjalną, edukację elementarną i oligofrenopedagogikę oraz arteterapię i terapię ruchową. Uczestniczyła we wszystkich obowiązkowych szkoleniach z zakresu Metody Krakowskiej i wciąż zdobywa wiedzę podczas szkoleń uzupełniających, konsultacji i obserwacji terapii. Na co dzień prowadzi terapię z dziećmi z zespołem Downa, autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju. Magda jest osobą niezwykle cierpliwą i dokładną. Jej zajęcia mogą być źródłem inspiracji dla wszystkich. Obecnie prowadzi opiekę merytoryczną nad edukacją innowacyjną w szkołach podstawowych realizujących Gdański Model Edukacji Włączającej. Prywatnie jest mamą szesnastoletniego letniego Marcela z zespołem Downa. Jest też dyrektorem Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej JA TEŻ oraz wicedyrektorem w przedszkolu TO JA.
Współzałożyciel i wiceprezes Fundacji. Terapię opisuje na Facebooku na stronie ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ.
Dagmara Malinowska
Dagmara Malinowska - Jest absolwentką Logopedii o specjalizacji neurologopedycznej na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studnia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania oraz edukacji i terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, oraz dwustopniowy warsztat naukowy z zakresu diagnozy i terapii jąkania i innych zaburzeń płynności mowy. Ukończyła 9 certyfikowanych szkoleń z Metody Krakowkiej, którą pracuje od 2014 roku. Na co dzień pracuje również z osobami dorosłymi z zaburzeniami mowy i języka spowodowanymi uszkodzeniem struktur mózgowych
"Od zawsze pragnęłam przejść przez życie realizując swoje pasje i marzenia. Praca zawodowa jest właśnie jedną z tych pasji. Spotkania z małymi pacjentami i ich rodzicami nie tylko dają mi ogromną satysfakcję ale i uczą czegoś nowego każdego dnia"
Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
Stymulacja mechanizmów myślenia
Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii
Ćwiczenie funkcji słuchowych
Ćwiczenie Funkcji wzrokowych
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami
Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera
Diagnoza i terapia Afazji u osób dorosłych
OLGA MICHALAK
Ukończyła studia magisterskie z pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie jest w trakcie studiów z logopedii. Ukończyła szkolenie TUS, terapię Ręki i liczne szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej i edukacji matematycznej. Pracuje zgodnie z założeniami Down Syndrome Education. Pani Olga nieustannie poszukuje rozwiązań. W swojej pracy jest bardzo konsekwentna, a przy tym niezwykle miła i ciepła dla dzieci.
"Każde dziecko ma w sobie coś niezwykłego, coś co nas fascynuje i wprowadza w zadumę nad możliwościami ludzkiego umysłu i serca"