skontaktuj się z nami

Użyj formularza po prawej, żeby się z nami skontaktować

Ptasia 37
Gdańsk, pomorskie
Poland

+48 784595052

Naszą misją są wszelkie działania na rzecz rozwoju, edukacji i integracji społecznej dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami rozwoju i funkcjonowania, a w szczególności osób z zespołem Downa

Terapeuci Fundacji (Copy)

TERAPEUCI FUNDACJI

Chcielibyśmy, aby każda terapia przynosiła wymiar namacalny, zbliżała nas we właściwym tempie do osiągania celów, jakie naszym dzieciom pozwolą istnieć w społeczeństwie na warunkach współdziałania i szacunku. A jednocześnie pozwolą im sięgnąć do niezgłębionych możliwości ludzkiego mózgu. Nasi terapeuci jako zespół pracują wspólnie nad omówieniem terapii dziecka, dróg kolejnych kroków, nad szukaniem rozwiązań i ciągłym doskonaleniem swojego warsztatu poprzez wzajemną wymianę doświadczeń, obserwację, konsultację i poszukiwania - przy wsparciu pracowników Metody Krakowskiej. 

Terapia wsparta działaniami rodziców daje najlepsze efekty pracy. Chcielibyśmy, aby współpraca na Lini terapeuta - rodzic rozwijała się w kierunku rozumienia i wspierania zadań terapeutycznych poprzez zwykłe codzienne życie. Metoda Krakowska - daje ogromne możliwości przeniesienia kluczowych elementów na wspólne życie dziecka i rodziców. Im lepiej ją znamy, tym w każdym działaniu i kroku widzimy jej niezwykła moc i możliwości. Staje się naszym codziennym działaniem.

Dziękujemy naszym terapeutom za to, że są i codziennie są gotowi wspierać nas i nasze dzieci w drodze trudnej ale możliwej.


MagdaLENA Dawidowska

Certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Ukończyła edukację elementarną i oligofrenopedagogikę oraz pedagogikę specjalną, arteterapię i terapię ruchową. Uczestniczyła we wszystkich obowiązkowych szkoleniach z zakresu Metody Krakowskiej i wciąż zdobywa wiedzę podczas szkoleń uzupełniających, kosultacji i obserwacji terapii.  Na co dzień prowadzi terapię z dziećmi  z zespołem Downa, autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju. Magda jest osobą niezwykle cierpliwą i dokładną. Jej zajęcia mogą być źródłem inspiracji dla wszystkich. Obecnie prowadzi opiekę merytoryczną nad edukacją innowacyjną w SP 57. Prywatnie jest mamą dziewięcioletniego Marcela z zespołem Downa i członkiem zarządu Fundacji Wspierania Rozwoju JA TEŻ. 

Współzałożyciel i wiceprezes Fundacji. Terapię opisuje na Facebooku na stronie ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ


Anna Dudko


Iwona Jagielska

Jest pedagogiem specjalnym oraz początkującym logopedą. Obecnie pracuje jako nauczyciel rewalidacji oraz logopeda w Szkole Podstawowej nr 57 w klasie z pięcioma dziewczynkami z zespołem Downa. Jest absolwentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim o specjalnościach: terapia pedagogiczna (I stopień) oraz edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń (II stopień). Niedawno ukończyła Podyplomowe Studia Logopedyczne, również na Uniwersytecie Gdańskim. Przygodę z Metodą Krakowską rozpoczęła podczas obserwacji zajęć w Fundacji Wspierania Rozwoju "Ja też", a od ponad dwóch lat samodzielnie prowadzi terapię Metodą Krakowską oraz edukację matematyczną klockami NUMICON. 


Iwona Simon

Iwona Simon  - współzałożycielka i członek Zarządu Fundacji Wspierania Rozwoju JA TEŻ, zaangażowana w projekty rozwojowe m.in. edukacyjne i szkoleniowe; wykształcenie wyższe oraz ukończone studia podyplomowe z psychologii klinicznej na GUM; posiada certyfikat w zakresie wykorzystania systemu Numicon w nauczaniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych zorganizowany przez Oxford University Press w Londynie w Wielkiej Brytanii; z Numiconu prowadzi sesje szkoleniowe pod kątem praktycznym dla studentów pedagogiki w ramach umowy o współpracy podpisanej przez JA TEŻ i UG, jak również innych fundacji czy stowarzyszeń zainteresowanych pracą metodą Numicon.

"Każde dziecko ma w sobie coś niezwykłego, coś co nas fascynuje i wprowadza w zadumę nad możliwościami ludzkiego umysłu i serca"


Dagmara Malinowska

Dagmara Malinowska - Jest absolwentką Logopedii o specjalizacji neurologopedycznej na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła studnia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania oraz edukacji i terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, oraz dwustopniowy warsztat naukowy z zakresu diagnozy i terapii jąkania i innych zaburzeń płynności mowy. Ukończyła 9 certyfikowanych szkoleń z Metody Krakowkiej, którą pracuje od 2014 roku. Na co dzień pracuje również z osobami dorosłymi z zaburzeniami mowy i języka spowodowanymi uszkodzeniem struktur mózgowych

"Od zawsze pragnęłam przejść przez życie realizując swoje pasje i marzenia. Praca zawodowa jest właśnie jedną z tych pasji. Spotkania z małymi pacjentami i ich rodzicami nie tylko dają mi ogromną satysfakcję ale i uczą czegoś nowego każdego dnia"

Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:

  1. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych

  2. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

  3. Stymulacja mechanizmów myślenia

  4. Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii

  5. Ćwiczenie funkcji słuchowych

  6. Ćwiczenie Funkcji wzrokowych

  7. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami

  8. Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera

  9. Diagnoza i terapia Afazji u osób dorosłych


Izabela Kośnicka


Beata Jaeszke

Beata Jaeszke - pedagog specjalny,  specjalista terapii pedagogocznej, logopeda i matematyk z długoletnim stażem pracy z dziećmi i młodzieżą głównie z wadami słuchu i mowy. W ramach zajęć wczesnego wspomagania rozwoju prowadzi terapię Metodą Krakowską z dziećmi z Zespołem Downa. Ukończyła 3 stopniowy kurs języka migowego SJM i podstawowy PJM, kursy MAKATON, NUMICON, wszystkie obowiązkowe i wiele innych szkoleń z zakresu Metody Krakowskiej, szkolenia logopedyczne dotyczące leczenia żywieniowego i zywienia terapeutycznego.
Pani Beata jest naszym przyczółkiem na terenie Wejherowa.  W Warsztatach Rozwoju Mowy jest z nami drugi raz. W sobotę przyjmuje dzieci na terenie Gdańska na Sobótki.

" Terapia to praca, której się całkowicie poświęciłam, która daje mi najwięcej satysfakcji, i którą chciałabym kontynuować, dając wsparcie dzieciom i ich wspaniałym rodzicom. Z powodzeniem również pomagam dzieciom zrozumieć fascynujący świat matematyki za pomocą klocków Numicon i nie tylko. Pracuję z pasją, z pasją się ciągle dokształcam i jako terapeuta rozwijam."

Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:

  1. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych

  2. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

  3. Terapia Neurobiologiczna

  4. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

  5. Stymulacja mechanizmów myślenia

  6. Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii

  7. Ćwiczenie funkcji słuchowych

  8. Ćwiczenie Funkcji wzrokowych

  9. Metody Badania zagrożenia Dysleksją

  10. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami

  11. Test SON R 2,5-7


PATRYCJA TRAWICKA

Ukończyła studia licencjackie z Pedagogiki Specjalnej o specjalności Oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia magisterskie z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju również na tej samej uczelni. Jest certyfikowanym Terapeutą Ręki, Trenerem Grafomotoryki, ukończyłam szkolenie z Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz 3-modułowy kurs Terapii Behawioralnej.

Warsztat terapeutyczny szlifowała pod okiem wieloletnich Terapeutów w Przedszkolu Specjalnym w Gdańsku, a praca w Fundacji Ja Też daje przywilej obserwowania Terapeutów z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Od września 2018 pracuje w Szkole Integracyjnej w Rumi w charakterze nauczyciela wspomagającego, gdzie również od roku prowadzi zajęcia Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Praca jest jej pasją.

Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:

1. Terapia Neurobiologiczna dla początkujących

2. Metody badania zagrożenia dysleksją

3. Symultaniczno-sekwencyja nauka czytania

4. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji

5. Metoda wywoływania głosek

6. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

7. Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa

8. Stymulacja mechanizmów lewopólkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu


Marcelina Lubocka

Marcelina Lubocka - ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną oraz Pedagogikę Specjalną ze ze specjalnością edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła 3 stopniowe szkolenie z zakresu terapii behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem.  Prowadzi terapię indywidualną w Fundacji oraz zajęcia w Integracyjnym Punkcie Przedszkolnym. Wciąż rozwija swoją wiedzę z zakresu Metody Krakowskiej - ukończyła 4 szkolenia certyfikowane, pracuje, obserwuje terapię i bierze udział w planowaniu i omawianiu terapii dzieci w zespole terapeutów Fundacji JA TEŻ. Swoje zainteresowania kieruje w stronę Metody Krakowskiej oraz edukacji seksualnej dzieci i dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. 

Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:

  1. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych

  2. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

  3. Stymulacja mechanizmów myślenia

  4. Metody Badania zagrożenia Dysleksją

  5. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami


Ada Reszelewska

Ada Reszelewska - jest naszą nadzieją na rozwój dzieci w Bydgoszczy :)

Ukończyła studia logopedyczne o specjalności - Wczesna Interwencja Logopedyczna na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego. Jest aktywnym członkiem Naukowego Koła Terapii Pedagogicznej. Praca w Fundacji JA TEŻ to konsekwencja zainteresowań Metodą Krakowską. Ada ukończyła warsztaty, szkolenia organizowane przez Centrum Metody Krakowskiej. Brała udział w licznych konferencjach naukowych. Podczas studiów współpracowała z Poradnią Pedagogiczno-Psychologiczną. Obserwowała i prowadziła terapię pod okiem certyfikowanego terapeuty MK. Cenne doświadczenie zdobywała podczas wolontariatu. Prowadzi na Facebooku stronę LOGADA, gdzie umieszcza inspiracje i pomoce wykorzystywane podczas terapii logopedycznej.

Ada jest osobą niezwykle kreatywną i ciepłą. 

Ukończyła następujące szkolenia z Metody Krakowskiej:

  1. Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych

  2. Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania

  3. Terapia Neurobiologiczna

  4. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych

  5. Stymulacja mechanizmów myślenia

  6. Diagnoza i terapia wad wymowy

  7. Metody wywoływania głosek

  8. Ćwiczenie funkcji motorycznych – rozwojowe programowanie terapii

  9. Ćwiczenie funkcji słuchowych

  10. Ćwiczenie Funkcji wzrokowych

  11. Metody Badania zagrożenia Dysleksją

  12. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami

  13. Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera

  14. Test SON R 2,5-7